Week 25: vegan taart

Gelukskaartje
Wat krop je al heel lang op? Zoek iemand om er over te praten. Nu. Er is iets wat al een tijdje speelt, maar eigenlijk zijn degene die het dichtst bij mij staan er van op de hoogte. Dit weekend had ik het er weer wat moeilijk mee omdat het ook een grote beslissing is. Gelukkig kon ik er overpraten met mijn collega en mijn BFF.

Kleine gelukjes
Praten met mijn collega – m’n tweedehandsjas dragen – ’s avonds wat meer tijd om te lezen – collega die bij mij kwam zitten om te eten – Norwegian Wood uitlezen terwijl ik het nummer van the Beatles beluister – luisteren naar Nirvana unplugged – lachen met de collega’s tijdens de middagpauze – kookboek Easy Vegan gekocht – flesje spuitwater met limoen en munt-smaak – inspiratie om te koken – collega die vegan taart voorziet – veel kunnen doen overdag – collega die me helpt relativeren – verse kersen en cassis-besjes gekregen – nog een stukje vegan-taart – naar een optreden gaan – wat in bed blijven liggen om te lezen – veel en lekker eten in de frigo – wandelen met vriendin – Dobermans spotten – lezen in de tuin

Weekmenu
maandag: kikkererwtencurry
dinsdag: warmoespuree
woensdag: pasta met courgette-roomsaus
donderdag: erwtenpasta met champignons, wortels en erwten
vrijdag: restje van woensdag met een slaatje
zaterdag: hetzelfde als vrijdag
zondag: snelle salade (met quinoa, erwtjes, bladgroente en avocado) uit Easy Vegan met Julie

Weekfoto
Ik had de foto al gewist, dus ik nam een screenshot van mijn instagram. Hopelijk valt de kwaliteit nog wat mee. De vegan-taart van Julie’s house.

3 gedachten over “Week 25: vegan taart

Plaats een reactie