Weekboek #15 (12/40)

Maandag 6 maart 2017

Er zat nog een kaartje in de brievenbus voor mijn verjaardag. Het was een leuke verrassing, het kaartje kwam samen met twee zakjes thee uit Zwitserland. Het was afkomstig van een andere blogster, Haaike van Le Petit Requin. Bedankt!
Die dag had ik geluk. Want toen ik aan de trein kwam, zag ik dat mijn rugzak open stond van toen ik op de tram zat. Ik mag het niet gedroomd hebben dat mijn dagboek, agenda én bij Bullet Journal verloren zouden zijn. Het idee alleen al dat er iemand in leest.

Dinsdag 7 maart 2017

Ik was vroeg wakker en had een lange voormiddag. Daardoor kon ik eten klaarmaken, de was opvouwen en veel lezen. Want ik moest tot 22h werken die dag.

Woensdag 8 maart 2017

Er was gelukkig nog eten van de dinsdagvoormiddag want het waren twee zware werkdagen. Op dinsdag tot 22h werken en dan om 6h45 liep de wekker weer af. ’s Avonds deed ik een korte wandeling omdat het regende en daar houden de honden niet van. Nyrah bleef alleen thuis omwille van de regen.

Donderdag 9 maart 2017

’s Morgens ging ik voor het eerst naar de rugschool. Eerst was er een intake-gesprek en werd ik gemeten en gewogen. Ook keek hij naar mijn rug, uiteraard. Daarna werden de verschillende toestellen en stretch-oefeningen uitgelegd.
’s Avonds kwam de huisbaas langs om mijn toilet te herstellen want die saste niet meer door. Het was hersteld maar toen ik terug kwam van de wandeling hoorde ik het water lopen. De huisbaas moest terugkeren.

Vrijdag 10 maart 2017

Door de drukte en vermoeidheid van de afgelopen dagen had ik geen brood in huis. Ik trakteerde mezelf op een broodje en soep van bij Ventura.
Toen ik ’s avonds thuis kwam, besloot ik om het gras af te rijden. Want het begint stilletjes aan weer te groeien. Om 19h30 nam ik terug de trein naar Gent omdat ik afgesproken had met vriendin E. om iets te gaan drinken. Er was een nieuwe zaak, van dezelfde eigenaars van de Fabula Rasa in Gent. Het was er gezellig. Wie in de buurt van Sint-Pieters is, dan is perron Spoorloos zeker een aanrader!

Zaterdag 11 maart 2017

De huisbaas kwam opnieuw langs omdat het water in het toilet weer bleef stromen. Hopelijk is dat u in orde. Ondertussen maakte ik het huis schoon en kuiste de frigo uit. In de namiddag kwam mijn moeder langs en we gingen samen naar de opening van de bibliotheek in Gent. Er was enorm veel volk en het was aanschuiven om binnen te gaan. Het is een mooi en modern gebouw. We gingen ook nog iets drinken in het café van de Vooruit.
’s Avonds keek ik naar de vijfde Harry Potter film want ik had op donderdag het vijfde boek uitgelezen.

Zondag 12 maart 2017

Ik begon de dag met een boek en radio Klara. Kort na de middag ging ik wandelen met de hondjes. Het was best warm maar mij hoor je niet klagen. Ik was blij met het mooie weer. Toen ik terug was, ging ik het hondenvoer afhalen dat ik besteld had en daarna nam ik een zeteltje en heb ik nog wat in de tuin gelezen. Heerlijk.



Hoe was jullie week?

7 gedachten over “Weekboek #15 (12/40)

  1. Pingback: Incowrimo 2017: de kaartjes – Le petit requin

Plaats een reactie