Weekendverslag #1

Vorig weekend was een druk maar fijn weekend. Het was voor mij iets te druk, ik heb graag een dagje waarop ik helemaal niks hoef te doen buiten het huishouden. Maar ik heb er toch van genoten.

Vrijdag
Ik had een dagje verlof genomen zodat ik de auto van mijn moeder kon halen. Het weekend startte door met mijn zus een kopje thee te drinken. ’s Avonds had ik afgesproken met een vriendin om aan zee een wandelingetje te maken met onze honden. Heerlijk om mijn hondjes te zien genieten van de zee en het loslopen. EΓ©n van de weinige plaatsen waar ze alle drie los kunnen lopen. En om ze te laten spelen met hun vriendjes.


Daarna gingen we naar de film. In Oostende speelde er maar één film, gelukkig een film dat ik wilde zien omdat er twee topacteurs in spelen. Everybody Happy met Peter van den Begin en Barbara Sarafian. Peter was dus mijn knappe date van vrijdagavond, voor wie mijn facebook volgt πŸ™‚ En ja, ik vind die Γ©cht knap.

Zaterdag
Ik was bij mijn vriendin in Diksmuide blijven slapen omdat we op zaterdag naar een spelnamiddag gingen met de honden. We moesten allerlei spelletjes doen met onze hond, we werden verdeeld in twee teams. Met een beker water en de leiband van de hond in één hand en zoveel mogelijk water overhouden. Je hond doen blijven en balletjes in een ton gooien. Een geslaagde namiddag.


’s Avonds zaten we nog samen met enkele vrienden van de hondenschool. Wat ook altijd gezellig bijkletsen is.

Zondag
Op zondag gingen mijn ma, mijn metekind (ondertussen al 19 jaar) en een jongetje dat mijn moeder kent naar de beurs van Harry Potter in Brussel. Het was zeer leuk om alle voorwerpen uit de films te zien, maar op 45 minuten waren we rond. Dat vond ik een beetje zonde van het geld, €20,90 per persoon. We gingen met de trein en waren bijgevolg langer onderweg dan dat we in Brussel zelf waren.

Hoe was jullie weekend?

 

 

10 gedachten over “Weekendverslag #1

  1. Lien

    Ik ben ook naar Everybody Happy met Peter van den Begin geweest. Jij vindt dat een knappe? moh meis toch : brilleke opzetten! hahaha. Ik vond de film echt niets niets…vooral vanwege er zoveel “lelijke” mensen in meespelen (of lelijk gemaakte mensen voor alle duidelijkheid). Ze spelen goed maar ik heb liever iets leuks voor het oog ook :p

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

