Happy Mailbox September

In het voorjaar heb ik veel te weinig brieven geschreven. In het verlof kwam ik weer wat op dreef, waardoor er in september heel wat briefjes ontvangen zijn. Er werden ook een aantal brieven geschreven.

Ik maakte een vroege herfstenvelop voor Chanou in Nederland, we schrijven niet zo vaak naar elkaar. Maar het is altijd leuk post van haar te ontvangen. Ik hoop dat ze met mijn herfstenvelopje. Ik vind mezelf niet zo creatief, maar ik probeer mijn best te doen. 🙂

Ook Simona uit Italië kreeg een briefje.


Omdat mijn mama bijna een jaar gestopt is met roken wou ik haar een hart onder de riem steken. Ik schreef haar een kaartje om te laten weten hoe trots ik op haar ben dat ze het toch al bijna een jaar volhoudt en dat ze niet mag opgeven.


Eva uit Spanje schreef ik ook een brief. Zij leert Engels en vindt het fijn dat ik wil blijven schrijven met haar, zodat ze haar Engels kan oefenen.


Er werd ook een brief geschreven naar Katrien. We zijn al langer echte vriendinnen en vroeger mailden we elkaar maar sinds mijn verhuis naar Spanje schrijven we echte brieven. En we zijn dat blijven doen, ook al woon ik nu al 1,5 jaar terug in België.


De brieven die ik ontving, kwam van mijn Duitse penvriendin, Manuela. De enige penvriendin die ik al eens ontmoette. Wij schrijven heel persoonlijke brieven.


Er werd een briefje ontvangen van Hans, mijn enige penvriend. We schrijven niet zo heel vaak.


Karin uit Canada heeft me ook een brief geschreven.


Een brief van Magali, een vriendin die ook in Oudenaarde woont. De brief werd persoonlijk afgegeven 🙂


En tot slot een pakje van Cécile uit Nederland. Wij sturen altijd kleine pakjes naar elkaar. Dat is altijd een feestje in de brievenbus. Ik kijk altijd uit naar post van haar, zowel de brief en als het pakje zijn leuk om te krijgen. Cécile is zeer creatief en maakt zeer mooie post.

9 gedachten over “Happy Mailbox September

  1. Sabine

    Wat ontzettend leuk zeg! Ik vind het ook leuk om post te sturen of te ontvangen, maar helaas is dat lastig hier. Uit NL komt er vrijwel niets aan namelijk. Dus soms stuur ik een leuk pakketje via Internet naar iemand in NL. Ook leuk!

    Liked by 1 persoon

  2. Hilde

    Zulke leuke brieven allemaal, ik vind het toch nog nèt dat tikkeltje méér hebben, een brief. Ik hoop dat dat niet verdwijnt (ivm sociale media etc.). Vroeger ook veel brieven geschreven. Nu ben ik (opnieuw) begonnen met zelfgemaakte kaartjes obv handlettering. Keep up the good work, Sofie. Graag komen lezen hier.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

