Kort maar krachtig Tag

Deze tag vond ik bij Nele van de blog Pizza Party Friday Night, ik vond deze tag leuk net omdat ze zo kort en krachtig is en er stonden leuke vraagjes in.

Stom – kortzichtigheid

Aller stomst – onrechtvaardigheid

Dag met een gouden randje – eten in Water & Vuur (m’n favoriete restaurant in Diksmuide)

Leukste liedje – Mi Amore van Vive la Fête!

Hou van – mijn huisdieren (3 windhonden en 2 katten)

Nooit gedacht – dat ik het zou wagen om te emigreren

Genieten – lezen, kop thee, klassieke muziek

Bang – ziekte

Hekel aan – vroeg opstaan

Lekkerste weer – zonnig

Favoriete serie – thuis (ik kijk naar geen andere series)

Spijt van – m’n studiekeuze

Celebrity Crush – Jason Isaacs als Lucius Malfoy (z’n stem <3), Peter Van den Begin,…

Lucius_Malfoy_BoH

Lekkerste eten – Slaatje bij Water & Vuur

Fijnste vakantieland – Engeland

Vuil – m’n ramen

Mezelf een duwtje geven – meer actie ondernemen

Wil nog – op reis naar Sicilië

Mis – m’n vader

Iedereen is vrij deze tag over te nemen!

Wie is jullie celebrity crush?

9 gedachten over “Kort maar krachtig Tag

  1. Pingback: Blogger Lovin #22 | Zwartraafje

Plaats een reactie