Summertime-tag

De zomervakantie is al voorbij. In theorie is het nog steeds zomer maar ik krijg meer en meer een herfstgevoel. Toch nog vlug deze summertag die ik bij Evi zag, nu het nog zomer is tot 21 september.

Wat is je zomerplanning? Ga je op vakantie?

Deze zomer ben ik niet op reis geweest, ik heb twee korte vakanties genomen. Eens een week en eens 2 weken. In de twee weken ben ik wel vijf dagen gaan dogsitten in Vladslo bij Diksmuide. Dat geeft me altijd een vakantiegevoel.

Wat is je favoriete zomerse gerecht, wanneer het echt warm is?

Een slaatje met van alles soorten groentjes: sla, radijsjes, avocado, tomaat, komkommer, paprika, walnoten,… Tabouleh vind ik ook lekker. Verse wel, maar nu ik er zo aan denk, heb ik dat geen enkele keer klaar gemaakt! Shame on me 😀

Wat mag er in de zomer niet ontbreken in je kledingkast?

Rokjes! Ik draag zelden rokken, maar als het écht warm is buiten, dan is een zwarte spannende jeansbroek gewoon veel te warm!!

Zwemmen of zonnen?

Een moeilijke… afwisselend, zwemmen en dan even zonnen om dan weer te gaan zwemmen. Jup! Heerlijk. Maar als ik écht moet kiezen, dan kies voor zonnen omdat je dan een boek kan lezen.

Strand of zwembad?

Strand om te wandelen, zwembad om te zwemmen. Maar liefst een verlaten strand of een zwembad voor mij alleen. Iets met introvert zijn en zo :p Maar ook hier als ik écht moet kiezen dan ga ik voor het strand.

Wat is je make-up look in de zomer?

Maquillage, c’est camouflage… et je n’aime pas (vive la fête). Met andere woorden, ik draag nooit ofte nimmer make-up.

Wat is het ultieme zomergevoel?

Opstaan zonder plannen en moetens. Maar ook buiten kunnen zitten tot het donker wordt en de muggen beginnen te bijten.

Wat is je favoriete zomerse uitstapje?

In de zomer hou ik niet zo van uitstapjes, ik hou er meer van om in de tuin te zitten met een goed boek.

In de zomer kan ik niet zonder…

… een muggenstekker in het stopcontact, ik ben namelijk allergisch en de muggen weten mij precies altijd te vinden.
… ijsblokjes, ik vind het heerlijk om in mijn glas spuitwater met een smaakje te doen.

Wat vinden jullie het leukst aan de zomer?

7 gedachten over “Summertime-tag

  1. Samaja

    Alleszins de muggen niet, ook mij weten ze te vinden en ik ben eveneens allergisch, dus dat worden dan van die grote bollen. Geweldig sexy ;-). Ik geniet vooral van de sfeer die er in de zomer hangt, alles is meer relax, iedereen lijkt beter gezind. Terrasjes doen is dan weer een van mijn favoriete zomeractiviteiten :-).

    Like

  2. zwartraafje

    Ik draag zelf ook geen make-up. Als tiener heb ik het wel eens geprobeerd maar dat voelde heel ongemakkelijk aan. Bovendien wrijf ik de hele tijd in mijn ogen dus dan zou ik binnen de kortste keren een Panda-look introduceren. Het leukste aan de zomer vind ik de salades, frisse drankjes, droge fietstochtjes én af en toe een lekker ijsje tussendoor.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

