Weekboek #19 (38/40)

Voor het eerst sinds de 40 dagen bloggen heb ik skip-dagen gebruikt. Het was alweer een drukke week en ik had vorige zondag 4 blogposts klaargezet en ingepland zodat ik die niet meer hoefde te schrijven. Vrijdag was een rustige dag maar ik was me aan het opjagen omdat ik vroeg naar het eerste deel van de laatste Harry Potter wou kijken. Omdat ik me niet wilde opjagen voor m’n blog, nam ik een skip-dag. En gisteren was er al helemaal geen tijd.

Donderdagavond waren vriendin L. en ik uitgenodigd bij vriendin E. om te gaan eten. Ze had heerlijk gekookt en we hebben enorm veel bijgekletst. Het was een hele tijd geleden dat ik vriendin L. nog gezien had. Een top-avond.

Zaterdag ging ik samen met de vrienden van de hondenschool een dagje de toerist uithangen in Gent. De datum lag al een maand vast en we hadden heel veel chance met het weer. Een mooie en vooral plezante dag. We hebben zelfs een rondrit gedaan op de bootjes. Toerist ten top 🙂 We bezochten de nieuwe Holy Food Market, mooi concept. En ’s avonds gingen we eten in de Stokerij. Lekker én ze hadden iets veganistisch op de kaart. Het was zelfs suikervrij!


Aangezien het een drukke week was, moest ik op zondag kuisen. Maar ik heb de kuis-opdrachten afgewisseld met het lezen in de zon.

Hoe was jullie week?

5 gedachten over “Weekboek #19 (38/40)

  1. Lize

    Ik ben zaterdag ook in Gent geweest en zat ’s avonds/’s nachts iets te drinken in een café naast het Gravensteen. We hebben niet veel van de stad gezien maar ik blijf het wel een leuke stad vinden.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

