Dit kan ik thuis niet missen… (36/40)

Home and Away: Wat maakt van een huis een thuis voor jou?

Deze vraag is voor mij heel eenvoudig. Mijn huisdieren. Ik zou het hier zo leeg vinden zonder huisdieren. Ik zou een stuk vrijer zijn, maar ook veel eenzamer. Het is zo fijn om thuis te komen als je weet dat er huisdieren zijn.

Wat ik ook heel gezellig vind aan een huis is een boekenkast gevuld met boeken. Ik ben niet materialistisch aangelegd en ik heb weinig spullen maar boeken vind ik leuk om te hebben.

Hebben jullie huisdieren?

17 gedachten over “Dit kan ik thuis niet missen… (36/40)

  1. Samaja

    Ik wil graag een kat, maar de echtgenoot ziet dat niet zitten. En als je op reis gaat moet je dan iemand zoeken om ervoor te zorgen dat het arme beest eten en wat gezelschap krijgt… Dus we stellen het alsmaar uit.

    Liked by 1 persoon

  2. greet

    Wij hebben een hond. Ik ben superblij dat hij er is maar mis soms ook wel wat mijn vrijheid. Als hij er niet meer is (en ik hoop dat dat nog lang duurt) zou het kunnen dat we het toch even zonder doen.

    Liked by 1 persoon

      1. greet

        Ik zou liefst van al ooit nog terug een kat hebben, maar dat gaat niet door de allergie van mijn man. Die kunnen toch wat langer alleen zijn dan een hond, dat vond ik praktischer.

        Liked by 1 persoon

      2. loesjezaakjes Berichtauteur

        Ja, dat is inderdaad wel praktischer ๐Ÿ™‚ Ik ben er nog niet uit, nu heb ik beide. En hopelijk duurt het nog een tijdje vooraleer ik de keuze moet maken.

        Like

  3. fiekefatjerietjes

    Hier een zwarte kater. Een heel lief beestje, maar hij is heel jaloers geworden de afgelopen maanden. Je kan hem geen ongelijk geven natuurlijk, maar hij is weer heel gelukkig nu Juliette vroeg in haar bedje zit en hij onverdeelde aandacht krijgt ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

