Dit kan ik niet missen in het huishouden (35/40)

Home and Away: Wat is volgens jou een onmisbaar item in het huishouden?

Ik heb weinig elektrische apparaten voor het huishouden. Dus een stofzuiger mis ik al, maar een bezem kan ik niet missen. Het zou hier proper zijn, zonder stofzuiger en zonder bezem. En dweilen zonder eerst te vegen of stofzuigen, zou een smerig boeltje worden. Mijn bezem kan ik niet missen.

Maar het enige huishoudelijk item dat ik Γ©cht niet kan missen en dat ik niet met de hand zou willen doen is wassen. Ik zie mezelf niet bezig met mijn kledij, lakens, hondendekens,… over een houten rekje schrobben. Het lijkt me vrij arbeidsintensief en vermoeiend. Maar ik zou er misschien eindelijk eens armspieren mee kweken. Maar ik ben toch dankbaar dat het wassen en plassen me geen enkel moeite kost door de vuile was gewoon in een machine te kunnen steken en het zijn werk te laten doen.

Wat zouden jullie niet kunnen missen in het huishouden?

9 gedachten over “Dit kan ik niet missen in het huishouden (35/40)

Geef een reactie

