Weekboek #18 (33/40)

Het was een drukke week deze week. De rugschool is twee keer per week én dat vind ik al heel wat als je het moet combineren met werken en sociaal leven. Ook al werk ik ‘maar’ 3/5, ik ga elke dag naar het werk.

Mijn broek werd nog steeds niet geleverd, de broek die ik privé kocht via facebook. Maar ik kreeg wel een berichtje dat het verstuurd is op maandag. En op woensdag had ik een mail van Kiala dat het meisje het pakket aan het klaarmaken is. Ondertussen nog steeds niks ontvangen. Dat het lang duurt vind ik niet zo tof maar ik was vooral geïrriteerd omdat ze zelf niks liet weten. Een berichtje uit jezelf dat je geen tijd hebt, zou toch het minste geweest zijn.

Op woensdag had ik een lelijke hoest die op donderdag een snotvalling geworden is. Ondertussen ben ik er bijna vanaf, enkel nog wat hoesten en mijn neus eens goed snuiten. Ik loop toch al niet meer te snotteren.

Van woensdag-avond tot zondag-ochtend ging ik dogsitten. Ik had donderdag en vrijdag verlof genomen zodat ik niet over én weer moest naar het werk vanuit Diksmuide. De donderdag treinde ik van Diksmuide naar Gent om mijn groentepakket af te halen. Daar moest ik een uur wachten op mijn trein naar Eine. Gelukkig scheen de zon en kon ik lezen op een bankje. Ik moest naar Eine voor de katten want ik had geen oppas voor die dag. En van Eine nam ik de bus naar Oudenaarde voor de rugschool. Ik was versleten van al het gependel.

Op vrijdag ging ik met vriendin I. en onze honden wandelen in de Betoosterse broeken in de open velden. Het was stralend weer.

40-dagen-bloggen: misschien neem ik volgende week mijn 6 skip-dagen op want het wordt weer een drukke week.

In mijn groentepakket: 2 rode kolen, raapstelen, prei en wortelen

Hoe was jullie week?

 

16 gedachten over “Weekboek #18 (33/40)

  1. Samaja

    Een beetje een mix tussen goede momenten en vermoeidheid, vooral veroorzaakt door mijn allergie. Pendelen is vermoeiend he. Ik deed er vandaag met het openbaar vervoer even lang over om in het centrum van Gent te komen als de vriendin waarmee ik afgesproken had en die uit Aalter moest komen!

    Liked by 1 persoon

      1. Samaja

        Raar he, je doet inderdaad niet veel onderweg. Ik denk dat het aan de drukte ligt. In Gent sta je op drukke momenten onder een ander zijn oksel die niet noodzakelijk fris ruikt en overal rondom je schreeuwen kinderen tegen elkaar in wel 10 verschillende talen. Soms kom ik uitgeput thuis. Maar goed, ik overweeg toch weer de fiets te nemen, al zal ik eerst aan mijn kunsten moeten schaven 😉

        Liked by 1 persoon

  2. Hilde

    Een klant verwittigen bij een laattijdige levering vind ik ook een grote vanzelfsprekendheid. Heb met name lang in dat wereldje mee gefunctioneerd 😛 . Momenteel zijn weken hier vooral gevuld in functie van enerzijds een totaal andere job, anderzijds ifv de voorbereiding van de schoolstages van de dochter. Ook hier staat verveling dus niet in het woordenboek 😉 .Hopelijk is het intussen beter met je verkoudheid en kan je die juiste life-work balance vinden.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

