Euromillions (27/40)

Over jou: Moest je morgen Euromillions winnen, wat zou je doen?

Hierover droom en fantaseer ik graag. Wie niet? Veel spullen zou ik niet kopen denk ik. Ik zou een ecologisch huisje kopen voor mijn zus, haar zoon en moeder. Ook zou ik de lening van het huis van mijn beste vriendin vereffenen.

En dan nu voor mezelf. Ik zou een grote boerderij kopen en die volledig zelfvoorziend en ecologisch maken. Ik zou een opvang starten voor de Spaanse podenco’s. Hiervoor zou ik de stallen voorzien van verwarming, want het zijn koukleumen en dan zouden ze in de winter warm hebben. Uiteraard wordt het domein volledig omheind zodat ze ook vrij kunnen rondlopen.

Verder zou ik een camionette kopen zodat ik met hen ten alle tijde naar de dierenarts kan gaan én een elektrische wagen voor mezelf. Ik zou ook een oude Jaguar kopen.

Ik denk wel dat ik parttime zou blijven werken. En met vrijwilligers werken om voor de honden te zorgen.

Wat zouden jullie doen?

6 gedachten over “Euromillions (27/40)

  1. pizzapartyfridaynight

    Eerst en vooral de lening van ons huis afbetalen, een hele dure en mooie kat kopen, reizen, UNICEF steunen, naar Disneyland gaan, shoppen, mijn vriend en ik trakteren op een nieuwe garderobe, ’s goed gaan uiteten met vrienden,… ik kan nog wel een tijdje verder gaan 😛

    Liked by 1 persoon

  2. think tortoise

    Een appartement kopen voor mijn ouders, een huis kopen voor mijn broer, een huis kopen voor een vriendin, mijn eigen huis volledig op orde zetten, een dierenasiel oprichten in Oudenaarde, cursussen volgen die me interesseren, kleinschalige goede doelen opzoeken en heel veel doneren, met een hoop vriendinnen eens een klerenwinkel leeg kopen, …

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

