We zijn halfweg… (20/40)

… de 40 dagen bloggen! Eigenlijk heb ik mijn doel al bereikt omdat ik voor de ’20 dagen aan een stuk bloggen’ ging. Maar ik ga er nog 20 proberen bijlappen.

Er zijn 6 snipperdagen voorzien maar ik heb nog geen enkel in gezet. Ha! En dat om de eenvoudige reden dat ik makkelijk kon meetellen met de datum als ik geen enkele dag skip. *Autistisch trekje* Ik ben ook iemand die alles graag opspaart voor als het écht niet anders kan.

Er waren een paar dagen (lees: avonden, want ik blog ’s avonds) dat ik niet kon bloggen omdat ik niet thuis was. Maar dan schreef ik twee blogberichten na elkaar en plande ik eentje in. Die verscheen dan automatisch op mijn blog op de dag en het uur dat ik ingevoerd had.

Hoe verloopt jullie vastenperiode?

 

10 gedachten over “We zijn halfweg… (20/40)

  1. fiekefatjerietjes

    Voorlopig nog maar twee skipdagen gebruikt. De eerste op de eerste zondag, omdat ik het wou doen ‘volgens het boekje’, maar ik had precies toch inspiratie genoeg. En gisteren mijn tweede skipdag omdat ik echt zo moe was dat ik geen zin had in pc…

    Liked by 1 persoon

  2. Hilde

    Aan 40 dagen bloggen heb ik me niet gewaagd. Wat komen moet, dat komt. Het is vind ik ook heel moeilijk bij te houden om bij te lezen. Iets met tijd en zo. Ik zie ook vaak dat dan dezelfde onderwerpen worden aangekaart. Niet echt mijn ding… Ik houd het bij 2- à 3 blogberichtjes per week gedurende het hele jaar en ben hier best tevreden mee.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

