Lentekriebels (10/40)

Na een periode van regen met af en toe wat zon en droge periodes. Soms zelfs veel regen, was het vandaag zonnig en vrij warm weer.

Ik vertrok naar het werk met een lichte trui en m’n nep-lederen vestje en het was niet eens koud! Heerlijk.

Iedereen had lentekriebels. De zonnige terrasjes in Gent zaten vol. In de Veldstraat zag ik iemand met een topje, dat vond ik er over. Sommige mensen hebben snel warm, me dunkt.

Als ik thuis kwam, besloot ik om voor het eerst dit jaar m’n gras af te rijden want het stond best lang. M’n drie andere buurvrouwen waren ook in de tuin aan het werken.


Wat deden jullie op deze eerste lentedag?

14 gedachten over “Lentekriebels (10/40)

  1. Mel

    Zijn dat kipjes achterin de tuin? Zo leuk! Ik werkte vandaag en deed vanavond wat thuisadministratie (met alle ramen wagenwijd open) zodat ik dat dit weekend niet meer hoef te doen. De lentekriebels zijn ook hier aanwezig!

    Liked by 1 persoon

  2. Hilde

    Hier schijnt de zon al volop. De lente is goed aanwezig, inderdaad. Je merkt het aan zoveel… De voorbije dagen haalde ik ook al wat lichtere kleding uit de kast, echt heerlijk. Geniet van de buitenlucht dit weekend πŸ˜‰ .

    Liked by 1 persoon

  3. Samaja

    Ik zat gisteren al in de tuin. Weliswaar onder een dekentje, maar toch :-). Nu al een topje, dat is alleen voor de zeer warmbloedige mensen weggelegd, denk ik. Ik verwonder me ook vaak over het tegenovergestelde, mensen die als het 14 graden is nog hun winterjas aan hebben met een dikke sjaal. Vreemd!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

