Mijn populairste berichten allertijden (6/40)

Bloggerdibloggity: Wat zijn je populairste blogberichten allertijden?

Het was eventjes zoeken in mijn blogstatistieken waar je kon vinden wat je meest bekeken berichten zijn. Het is interessant eens een kijkje te nemen naar wat jullie het meeste lezen. Blijkbaar zijn er niet veel boekenwormen want mijn posts over boeken staan helemaal onderaan.

Dus hier mijn top 10 van de meest gelezen berichten:

  1. De voordelen van single zijn
  2. Waarom het hier zo stil was…
  3. Eindelijk!
  4. Finca-plog: een kijkje in ons asiel
  5. Een dagje luchthaven
  6. Terugblik op 2015: een bewogen jaar
  7. 4 redenen om een Spaanse hond uit België te adopteren
  8. Note to self #boostyourpositivity: brief aan de zestienjarige Loesje
  9. Het is gebeurd (niet voor gevoelige lezers)
  10. Review provamel yoghurt

Welke posts lezen jullie het liefste op mijn blog?

8 gedachten over “Mijn populairste berichten allertijden (6/40)

  1. Evi

    Ik had er een paar gemist dus heel fijn dat je dit lijstje samenstelde! Zou dat zelf ook eens willen doen, maar geen idee van hoe je dat kan uitdokteren wat je meest populaire berichten waren.

    Liked by 1 persoon

    1. loesjezaakjes Berichtauteur

      Gewoon naar je statistieken gaan en daar onder zie je ‘berichten en pagina’s’ Als je op die titel klikt, kun je dan verder klikken naar ‘7 dagen’, ‘1 maand’, ‘1 jaar’, ‘totaal’. Als je op totaal klikt, zie je al je blogberichten en het meest gelezen staat bovenaan 🙂

      Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Deze 6 blogberichten lazen jullie het meest | Fiekefatjerietjes

Geef een reactie

