Weekboek #14 (5/40)

Maandag 27 februari 2017

Na het werk ging ik een verjaardagskaartje kopen voor mijn schoonzusje, daar zag ik een mooi windhondenkaartje. Het waren er eigenlijk twee maar de kaartjes waren nogal prijzig, dus besloot ik er maar eentje te kopen voor mezelf. En natuurlijk kocht ik ook een verjaardagskaartje want daarvoor was ik natuurlijk in de Limerick binnengegaan.
’s Avonds bracht ik eitjes naar vriendin M. en postte ik het verjaardagskaartje. Later op de avond maakte ik nog kattenpost voor vriendin R.

Dinsdag 28 februari 2017

Opnieuw naar de fysiotherapeut waar ik een herhalingsspuit in mijn knie kreeg. Mijn knie doet meer pijn na de spuit dan er voor. Daarna ging ik naar de rugschool om een afspraak te maken wanneer ik zou kunnen starten.
’s Avonds had ik last van stress omdat ik van alles wou doen in het huishouden en op vlak van hobby’s. Het was ook een drukke dag geweest op het werk.

Woensdag 1 maart 2017

Het was complimentjesdag en ik kreeg een complimentje van een mede-blogger, Hilde. Voor de rest was het een doodgewone dag. Omdat het een regendag was, wou Nyrah niet mee wandelen en ging ik met twee honden wandelen in plaats van met drie. We trokken allemaal ons regenjasje aan.

Donderdag 2 maart 2017

Gisteren zat er een briefje van de post in de bus. Dus ging ik naar het postpunt om mijn pakje af te halen. Het was verjaardagspost van mijn penvriendin uit Nederland. Het was een feestje om alle pakjes open te maken.

Vrijdag 3 maart 2017

Voor het werk ging ik langs bij de bibliotheek van Gent. Je kan nog tot 9 maart je lidkaart inruilen voor een nieuwe omdat de bibliotheek verhuist naar een nieuw gebouw. Je kreeg er een mooie linnen tas en twee potloden bij.

Zaterdag 4 maart 2017

’s Avonds ging ik eten bij mijn moeder die frietjes klaargemaakt had met een spiegelei en verse rauwe groentjes. Daarna gingen we naar het verjaardagsfeestje van mijn schoonzus. Het was een gezellige avond.

Zondag 5 maart 2017

Volgens het weerbericht zou het in de voormiddag zonnig zijn en vanaf de middag weer regen. Daarom besloot ik om na het ontbijt een grote wandeling te doen met de hondjes. Het was heerlijk wandelen in de zon, we waren net terug binnen toen het begon te regenen.

13 gedachten over “Weekboek #14 (5/40)

      1. Samaja

        Dedju, moet ik daar anders voor betalen?! Nu, 9 maart is pas donderdag. There is still time :-). Heb je je identiteitskaart nodig of kan je iemand anders erom sturen?

        Liked by 1 persoon

  1. Hilde

    Voor dit soort berichten blijf ik hier graag langskomen, Sofie. Oh dat kaartje met die windhonden is zo mooi en schattig. En wat een leuk verjaardagspakket in jouw post, om nog maar te zwijgen van die linnen tas. Mss toch maar eens de bib in Gent ook opzoeken een dezer 😉 hoewel ik tegenwoordig graag zelf zulke dingen maak (avondschool -> naailessen). Ik wens jou veel beterschap toe, zowel met de knie als de rug.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

