Weekdagboek: naar de radioloog en kerst vieren

Maandag 19 december 2016

Omdat de dierenarts me vorige week opbelde om toch maar een echo te laten nemen bij Mati heb ik de dierenradioloog gebeld. In de brievenbus zaten twee zelfgemaakte kaartjes, eentje kwam van penvriendin C uit Nederland, ze had het zelf getekend. Na het werk ging ik kerstshoppen met mijn collega bij Axeswar in Gent. Daar hebben ze altijd leuke spullen voor als je geen inspiratie hebt. Ik kocht het lampje in de vorm van een peer. Thuis gekomen maakte ik kerstpost voor penvriendin M uit Duitsland. Toen ik in de zetel zat, belde de buurvrouw aan om te vragen of ze eitjes mocht. Ze vroeg of de honden een naam hadden πŸ˜€

Dinsdag 20 december 2016

Ik maakte ’s morgens het kippenhok schoon, zodat ze netjes zitten voor de vakantie. Op het werk moest ik wat langer blijven en bij het opruimen van de zaal had ik een trede niet gezien. Door de klap is er iets in mijn rug geschoten. W kwam langs omdat mijn auto wat vloeistof lekte. Blijkbaar was het de koelvloeistof die wat lekt.

Woensdag 21 december 2016

Valiesje klaarmaken om te gaan dogsitten in Destelbergen. Loewie was blij om ons te zien.

Donderdag 22 december 2016

’s Morgens ging ik winkelen naar de Bioplanet in Destelbergen. Heerlijk om een volledige supermarkt te hebben met alles biologisch. ’s Middags moest ik werken en ging ik met de bus naar het werk. Ze voorspelden regen dus fietsen zag ik niet zitten en in deze periode met de auto naar Gent is een hel. Tijdens de middagpauze gingen we samen met de collega’s gaan eten bij GΓΆk 5.

Vrijdag 23 december 2016

’s Ochtends moest ik om 10 uur bij de dierenradioloog zijn. We moesten met twee personen zijn dus kwam mijn moeder helpen om Mati vast te houden tijdens de echo. Er was gelukkig niks te zien, behalve een te grote alvleesklier maar dat houdt geen verband met de klachten. Het is wel bijzonder om dat allemaal te zien, ook al kon ik er weinig of niks uit opmaken.
’s Middags had ik afgesproken met vriendin K om nog eens bij te kletsen, we gingen eerst wandelen met de hondjes en daarna aten we samen. Ik ging even langs huis omdat ik te weinig kattenbakvulling had en ik moest de bakjes nog wat bij vullen.

Zaterdag 24 december 2016

Een rustige dag, ik maakte een wandeling in Heusden langs trage wegen. Ik stapte eerst naar de brievenbus om een kaartje te posten. Daarna heb ik nog wat gelezen en moest ik me klaarmaken om naar mijn moeder te gaan om kerstavond te vieren. Het was er gezellig en we deden nog eens pakjes open. We spelen ook nog Cluedo, ik hou van spelletjes spelen.

Zondag 25 december 2016

Ik heb lang geslapen. Er lag hier een pakje onder de kerstboom, dat maakte ik open tijdens mijn brunch. Ontbijt kun je het niet echt noemen als je om 12h ontbijt. Daarna ging ik met een vriend wandelen in de Gentbrugse Meersen, het is daar heel mooi en groot om te wandelen.

En een zalige kerst voor iedereen! Hoe was jullie kerst?

15 gedachten over “Weekdagboek: naar de radioloog en kerst vieren

  1. Julienne

    Axeswar is echt een heerlijke winkel hΓ©!

    Mijn week was gewoontjes: veel gewerkt om nog wat deadlines te halen, zodat ik vrijdag met een gerust hart aan een weekje verlof kon beginnen πŸ™‚ gisteren gezellig kerstavond gevierd met ons tweetjes, en vandaag met familie genoten van een heerlijk kerstmaal.

    Liked by 1 persoon

  2. Hilde

    Fijn te lezen dat jouw kerst zo zalig was. Hier was ’t ook rustig aan in familieverband. Hopelijk met je rug al beter intussen en met Mati. Die post lijkt me ook telkens leuk, om te krijgen Γ¨n om te geven :-).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

