Ik heb gelogen!

Daarnet kreeg ik een reactie van de lieve Hilde van Regenboogbui op mijn blogpost ‘Hoera… de eerste keer!’ en toen viel mijn euro!! Ik schaamde me eigenlijk en ik snap niet dat ik het vergeten was. Ik had via Hilde deze zomer een boek gewonnen, ook via haar blog. Ik zie het boek vaak liggen en ik wil het graag lezen รฉn toch ben ik het vergeten. Dus deze week was het niet de eerste keer dat ik won maar de tweede keer.

Mijn oprechte excuses want ook met het boek van Hilde was ik heel blij. We hadden toen afgesproken in Dendermonde. Ik vond het bovendien een gezellige middag met een lieve dame waar ik toch heel wat gemeen heb. Nogmaals.. ik snap niet hoe ik dit vergeten ben.

Bedankt voor het leuke boek!

8 gedachten over “Ik heb gelogen!

  1. Kathleen

    Dat zal u gewoon ontgaan zijn in een bui van puur enthousiasme ๐Ÿ˜‰
    Ik vind het wel schattig eigenlijk, ik zie u de volgende keer als ge iets wint weer uitroepen: “Oh, waw, dat is de eerste keer dat ik iets win!” ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Hilde

    Ach Sofie, dat is toch echt niet erg, vergeten is zo menselijk immers. Daar hoef je je helemร ร l niet voor te verontschuldigen hoor. Mensen zijn geen robotten hรฉ die je programmeert. Dus… voor niets nodig en ik neem het jou ab-so-luut niet kwalijk hoor. Don’t worry Sofie.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

