Hoe het afliep met m’n Loesje…

Rond half elf was ik woensdag richting Gentse feesten gegaan denkend waar Loesje zou kunnen zijn. Wanneer ik rond half één terug thuis was, moesten de honden wachten om te plassen zodat ik eerst nog eens naar Loesje kon roepen. En ja hoor, daar kwam ze miauwend aangerend! Oef!! Want een kat die langer wegblijft dan verwacht, dat is niet goed voor m’n kattenhart. En al zeker niet als het zo een bang muisje is.


Ik dacht die zal een hele nacht rustig liggen knorren… Verkeerd gedacht! Loes was zodanig happy terug te zijn dat ze miauwend over het bed liep.

Vermoedelijk kwam ze die ochtend niet terug omdat ik ze normaalgezien binnen laat via een sluizensysteem. Ik laat eerst Loesje in de keuken vooral de honden buiten gaan om te plassen. Die ochtend liet ik eerst de honden buiten waardoor Loes zich waarschijnlijk niet heeft laten zien.

10 gedachten over “Hoe het afliep met m’n Loesje…

  1. gerhildemaakt

    Onze kat heeft dat een tijdje regelmatig gedaan. Wij waren verhuisd, maar niet ver genoeg (in vogelvlucht een kilometer) en hij ging terug naar de vorige woning (waar hij in de buurt eten vond). Een keer bleef hij zelfs twee weken weg, toen waren we echt ongerust. Intussen zijn we opnieuw verhuisd en ver genoeg, gelukkig. 🙂
    Altijd blij als het goed afloopt. Oef!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

