Nominatie Liebster Award #3

Hoera! Ik ben voor de 3de keer genomineerd. Ditmaal door Life is a garden of Quotes. Ik was ondertussen nog eens genomineerd maar ik ben vergeten door wie en ik vind het ook nergens terug. Helaas. Sorry hiervoor. Degene die mij in de afgelopen 2-3 maand nomineerde mag zijn hand opsteken, dan beantwoord ik uw vraagskes ook nog eens. Ik vind dat wel leuk zo af en toe eens wat vragen beantwoorden. Wanneer je genomineerd bent, moet je normaalgezien weer andere mensen nomineren maar hiervoor ga ik passen. Ik denk dat vele bloggers al meerdere malen het stokje doorgekregen hebben.

Hier komen ze, mijn antwoorden:

1) Kun je jezelf in 5 woorden omschrijven en komt dit terug in je blog?

Introvert, koppig, empatisch, podenco, bookworm (al ben ik een trage worm) – Ik denk dat ze in grote lijnen wel te vinden zijn op mijn blog.

2) Haal je gerechten van een foodblog en welke is dit (zo’n egoïstische vraag :))

Ik gebruik zelden gerechten, als ik eens een gerecht zoek omdat er een rare groente in mijn bio-pakket zit dan zoek ik op de site van De Wassende Maan naar een recept of ik google de groente. Voor vegan gebak kan ik wel fiekefatjerietje aanraden.

3) Heb je veel huisdieren of wil je er op termijn?

Ik heb er veel, ja 😀 2 katten en 3 honden

4) Wat doe jij thuis, wanneer er niemand is, omdat je niet wil dat bv. je lief het ziet (snackattack)

Ik woon alleen, dus ik mag alles doen en laten wat ik wil 🙂

5) Wat is je favoriete quote?

“We don’t make mistakes, just happy little accidents”

6) Welke blogpost van jou moet ik zeker lezen?

Mijn blogpost over Spaanse hondjes die in België in opvang zitten omdat deze honden zo vaak vergeten worden.

7) Waarom ga jij op reis?

Om even weg te zijn uit de dagelijkse sleur, ik hou er ook van om te lezen over de geschiedenis van het land.

8) Wat is het meest aangrijpende (positief of negatief) wat je al meegemaakt hebt op reis?

Toen ik vrijwilligerswerk deed in het asiel van Tenerife was er een hond die in barre omstandigheden gered is en die dan uiteindelijk alsnog gestorven is door de vergiftiging.

9) Wat zou je droomjob zijn?

Eigenlijk ben ik niet zo kieskeurig, als maar iets is met cijferkes en/of toffe collega’s

10) Wat is je favoriete serie van all-time?

Het eiland

11)  Wat is je beste en je slechtste eigenschap?

Beste: empatisch vermogen

Slechtste: koppig zijn

10 gedachten over “Nominatie Liebster Award #3

  1. fiekefatjerietjes

    Haha, ik zag net in De Slimste Mens (van gisteren) een stukje over Het Eiland en zei nog tegen mijn man dat dat een geweldige serie was! Op het werk hou ik ook van de taken die met cijfers te maken hebben.
    Leuk om je antwoorden te lezen, en bedankt voor de vermelding 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. estherdb

    ‘Het eiland’ is dan ook geniaal! Het beeld van Sammy “Satan” Tanghe met die darts in zijn hoofd zal me altijd bijblijven. Als ze iets eens mochten heruitzenden, dan mag het van mijn part ‘Het eiland’ zijn!

    Liked by 1 persoon

    1. loesjezaakjes Berichtauteur

      Ah leuk, dan ga ik jouw vragen ook nog bloggen. Merci om ze nog te laten weten 🙂 De honden en katten komen overéén, maar het blijven jachthonden dus buiten zitten ze ze wel achterna maar ook binnen soms eens als de honden een beetje wild lopen. Niet alle windhonden kunnen overweg met katten.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

