Bedankt! :)

Omdat het ook eens mag gezegd worden… iedereen bedankt voor de steun en hulp, vooral de laatste drie maanden! Het is cliché, maar oh zo waar in moeilijke tijden leer je je echte vrienden en familie kennen. Vandaar dus dikke merci aan iedereen!

Vooral aan:

– degene die bereid was om samen met mij al twee hondjes over te brengen naar België

– degene die me kwam oppikken aan de luchthaven en waar ik de eerste nacht in België kon blijven slapen

– degene waar ik mijn eerste twee weken kon logeren

– degene waar ik 2 maand heb mogen logeren met mijn honden

– degene die mijn katjes opgevangen hebben voor 5 weken en mijn spullen verhuisd hebben

Ook bedankt aan mijn lieve mama en zus die zeer veer gedaan hebben om me te helpen. En iedereen bedankt voor de lieve woorden en fijne babbels.

4 gedachten over “Bedankt! :)

Geef een reactie

