Nominatie Liebster Award #2

Hoera!! Ik ben opnieuw genomineerd, ditmaal door Sofie (fieke) van fiekefatjerietjes. Dank je wel voor de nominatie 🙂 Bij deze zag ik dat ik 3 weken niet geblogd heb!!! Shame on me! Ik moet het echt beginnen inplannen want eigenlijk vind ik bloggen wel leuk maar de tijd gaat zoveel sneller dan ik denk.

Als je de award krijgt, moet je 11 vragen beantwoorden. Vervolgens moet je weer 5 bloggers taggen en zelf 11 nieuwe vragen opstellen. Aangezien de award al een tijdje rondgaat en meerdere bloggers al een paar keer de award kregen, zal ik het stokje niet doorgeven.

De vragen die Fieke mij gaf:

  1. Ben je een sloddervos of eerder supergeorganiseerd? Een beetje tussenin denk ik, ik ruim alles wel op en ik hou van overzicht en netheid. Maar ik overdrijf er zeker niet in, je ziet wel dat er geleefd wordt.
  2. Wat is jouw ‘guilty pleasure’? Ik probeer zo ecologisch en gezond mogelijk te leven, maar één keer per maand neem ik graag eens een lekker warm bad. Ik kan daar echt van genieten, samen met een boek of een tijdschrift. Maar het is allesbehalve ecologisch.
  3. Welke bestemming staat bovenaan op je travel list? Sicilië 🙂 Al zal dat zeker niet mijn eerst volgende reis worden.
  4. Welk boek zou iedereen gelezen moeten hebben? Dieren Eten van Jonathan Safran Foer, het is geen pleidooi tot vegetarisme maar velen zijn er toch vegetariër door geworden. Net omdat het geen pleidooi is tot vegetarisme vind ik het zo’n goed boek. Het zet de mensen aan tot nadenken over hoe we bezig zijn met het produceren van vlees. Maar eigenlijk kun je de lijn door trekken  naar al het geproduceerde voedsel.
  5. Welke eigenschappen heb je van je mama / papa en ben je trots op? Ik lijk het meest op mijn papa qua karakter, dus ik blij wel blij met mijn gevoelig en empatisch karakter. Ook al zijn deze eigenschappen niet de meest makkelijke, ik ben er soms wel blij mee 🙂
  6. Zou je iets aan jezelf willen veranderen, en indien ‘ja’, wat? Dat ik niet zo snel zou beginnen wenen. Schaamlijk soms 🙂
  7. Wat is jouw droomjob? Boekhouder… ja, echt!
  8. Voor welk gerecht mogen ze je zelfs ‘s nachts wakker maken? Géén, ik word niet graag wakker gemaakt 😀
  9. Wat is jouw populairste blogpost? Den dezen 🙂
  10. Wat is de leukste blogpost die nog op je blogplanning staat? De positieve zaken aan België
  11. Wat is je favoriete drankje op een zonnig terras? Hmmm een moeilijke! Een glas rode wijn ofwel een Westmalle tripel.

Bedankt om me te nomineren, zo heb ik er onmiddellijk werk van gemaakt om mijn blogpost te schrijven.

3 gedachten over “Nominatie Liebster Award #2

Geef een reactie

