40 dagen update #2

Wij zijn nu 17 dagen aan het vasten, bijna halverwege. Ik ben pas op 20 februari begonnen na mijn verjaardag 🙂

1) Vorige vrijdag hadden we een feestje en ik had me voorgenomen om twee glaasjes te drinken. Het moet toch nog een beetje plezant blijven hé. Volgens de CM mag je namelijk 6 jokerdagen inzetten. Dus enkel op een feestje mag ik twee glaasjes drinken (heb ik met mezelf afgesproken). Aangezien ik ook geen suiker eet en ik van water drinken teveel moet plassen, mocht ik een jokerdag inzetten. Want een hele avond met één flesje water is ook wat lullig, niet? We gingen naar een Belgische bierbar dus… koos ik voor een Westmalle Tripel! En bij het eten dronk ik nog één glaasje rode wijn.

foto(16)

2) Na 17 dagen mis ik mijn facebook-app nog steeds niet! Ik vind het veel fijner om twee keer per dag mijn laptop aan te zetten en dan veel meldingen te zien. Na een uurtje blogs lezen en facebook checken, heb ik het dan ook wel weer gezien. Het enige nadeel is dat je geen foto’s meer kunt delen via de gsm.

3) Opdracht ‘leefstijl en digitaal leven’ van de CM is deze week om dingen te delen of te ruilen. Hier op Fuerteventura heb ik nog niet veel gemerkt om spullen te delen of van weggeefpleinen. Jammer, misschien bestaat het wel maar heb ik het nog niet ontdekt. In België heb ik wel zeer veel spullen weggegeven via freecycle en de kringwinkels. Dus dat telt ook een beetje mee hé 🙂

4) Opdracht ‘aandacht voor jezelf’ van de CM is deze week op zoek gaan naar het feit of je gelooft of niet. Je moet even stil staan waar je je het best bij voelt.

Ik vind van mezelf dat ik toch goed bezig ben. Houden jullie je 40 dagen vol?

6 gedachten over “40 dagen update #2

  1. Nachtbraker

    Westmalle Tripel, you know your beers 🙂

    Ik doe mee aan Dagen zonder Vlees zoals je wellicht weet, tot nu toe is het heel goed gelukt, heb maar één keer gezondigd (visfilet gegeten omdat er geen andere keuze was behalve koude salade, en ik had geen zin in salade).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

