Loesje en de doodgewone dingen

Blog-goeroe lilith van tales from the crib heeft in de Standaard een rubriekje waarin ze BV’s naar hun doodgewone dingen vraagt, doodgewone dingen die hen blij maken. Op haar blog stelde ze aan haar mede-bloggers voor om deze lijst ook in te vullen. En omdat ik van lijstjes hou, vond ik het wel fijn om die zelf ook op te stellen… Dus hier mijn lijstje met doodgewone dingen die me blij maken ๐Ÿ™‚

* een stille wagon, hier rijden geen treinen maar daar kon ik Belgiรซ wel van genieten als er eens een wagon was waar iedereen bleek te lezen ๐Ÿ™‚

* een stukje Lovechock-chocolade

* (onverwachtse) post krijgen, pakjes en brieven, liefst geen facturen ๐Ÿ™‚

* mijn hondjes en katjes knuffelen

* iets gaan eten met mijn liefje

* fluitende vogeltjes

* onderweg een hondje of katje tegenkomen ๐Ÿ™‚

* briefjes schrijven met een heerlijk tas kruidenthee en een vleugje muziek

* in een bed kruipen met vers gewassen lakentjes

* mooie bloemetjes zien bloeien

* een disney-film bekijken *bloos*

* spinnende katten

* spelende podenco’s

* rondhuppelende puppy’s

* douchen met een frisgeurende shampoo of douchegel

* een prachtige quote

* in een mooi notitieboekje schrijven met een mooie pen

* de eerste lammetjes spotten in de lente

* hondjes die hun neusjes krullen (ok, voor de hondjes zelf is dit niet grappig maar ze zien er zo amusant uit dan)

11 gedachten over “Loesje en de doodgewone dingen

Geef een reactie

